وب سایت صندوق یاران صادق افتتاح شد

وب سایت صندوق یاران صادق افتتاح شد
وب سایت صندوق یاران صادق افتتاح شد

1386839867به یاری خدا و با همت دست اندرکارانی که برای رضای خدا در این پروژه فعالیت کردند، وب سایت صندوق یاران صادق افتتاح شد.

وب سایت صندوق یاران صادق که از ماه ها پیش در دست راه اندازی بود، بالاخره به مرحله افتتاح رسید. هدف موسسان صندوق یاران صادق این بود که این وب سایت بتواند به عنوان یک دفتر کار مجازی عمل کند و امور مختلف این صندوق از طریق این وب سایت بدون نیاز به مراجعات حضوری و برگزاری جلسات انجام شود تا با این شیوه وقت کمتری تلف شود و بازدهی بالاتری در امور احساس شود.

طبیعتا نظرات، انتقادات و پیشنهاد هایی درباره ی این وب سایت و عملکرد فعلی اش وجود دارد که مخاطبان محترم می توانند با تکمیل کردن «فرم نظرات» از کشوی فرم ها، دست اندرکاران صندوق را در بهبود وضعیت وب سایت یاری دهند. لازم است از زحماتی که خیر گرامی آقای محمدحنیف کمال در این مدت کشیده اند قدردانی شود.

عضویت در صندوق یاران صادق، امکانات ویژه ای به مخاطبان وب سایت خواهد داد که از جمله مهمترین آنها شرکت در رای گیری های مهم برای تعیین هیات امنا و تغییر قوانین است. با توجه به اینکه  هیات امنای قبلی برای زمان محدودی انتخاب شده بودند، لازم است خیرین محترمی که تمایل به تعیین سرنوشت این صندوق دارند، هرچه سریعتر روال «عضویت در صندوق» را از طریق «فرم درخواست عضویت» (واقع در کشوی فرم ها) طی کنند تا اولین انتخابات مجازی در همین وب سایت برگزار شود.

طبیعتا روال عضوگیری و برگزاری انتخابات نباید موجب سست شدن روال کار عادی صندوق باشد. لذا توصیه می شود در صورتی که تمایل به واریز وجه و حضور در کار خیر(کمک به نیازمندان) را دارید، واریزها را هرچه سریع تر(حتی قبل از عضویت) انجام دهید و این امر مهم را به تاخیر نیاندازید.

انشاالله که خداوند متعال به تمام خیرین جزایی در شان عمل شان عطا خواهد کرد.