وام کمک به اشتغال خانمی هنرمند

وام کمک به اشتغال خانمی هنرمند
وام کمک به اشتغال خانمی هنرمند

13867510283در سایه ی لطف خداوند متعال، صندوق یاران صادق توانست مبلغ ۴۰۰ هزار تومان وام برای کمک به اشتغال خانمی هنرمند برای دوخت و فروش وسایل سیسمونی نوزاد پرداخت کند.

این خانم که از خانواده‌ای آبرومند است و قبلا در رفاه نسبی زندگی کرده است و وضعیت معیشتی بدی نداشته است. حدود ۲سال است که شوهرش علی رغم تمام تلاش هایی که در شغل خودش دارد، ناکام از کسب درآمد کافی برای تامین معیشت خانوار و پرداخت قسط ها و اجاره خانه شده است. خانم که تجربه کارهای تولیدی هنری (دوخت لباس، سیسمونی و تزیینات منزل) را دارد تصمیم گرفته است تلاش کند درآمدی از طریق دوخت و فروش سیسمونی نوزادان کسب کند. برای این کار نیاز به ۴۰۰ هزارتومان بابت خرید پارچه و مواد اولیه این کار داشت اما با وضعیت فعلی (که خانواده اش نیازمند مایحتاج ضروری خوراک و پوشاک بود) این ۴۰۰ هزار تومان را نمی توانست ذخیره کند و درخواست قرض گرفتن این مبلغ را از صندوق یاران صادق انجام داد.

سطح فشار مالی بر این خانواده در حدی بود که این خانم در روزهای گذشته، حتی پولی نداشته که فرزند مریضش را به پزشک برساند و دارو برای او تهیه کند. این خانواده در شرایطی قرار داشت که حتی برای خرید مایحتاج عادی زندگی از جمله نان و ماست و … دچار مشکل شده بود و با قرض کردن از دیگران گذران زندگی می کرد. انشاالله که این خانم آبرودار بتوانند با این وام حرکت کوچکی برای راه اندازی یک شغل خانگی انجام دهند. با تصویب هیات امنای صندوق یاران صادق، اقساط وام ایشان از سه ماه بعد از پرداخت وام شروع می شود تا امکان راه اندازی شغل و بازگشت اقساط را داشته باشد.