یاران صادق در تامین مسکن خانمی در کردستان نقش داشتند

یاران صادق در تامین مسکن خانمی در کردستان نقش داشتند
یاران صادق در تامین مسکن خانمی در کردستان نقش داشتند

در روزهایی که فرآیند تاسیس سایت در حال انجام بود، صندوق یاران صادق توانست با بودجه ی اندکی که در همان روزهای آغازین جمع آوری کرده بود کمک بلاعوضی به یک خانم مطلقه کردستانی برای تامین بخشی از هزینه ی منزل مسکونی اش داشته باشد.

در یکی از جلسات گردهمایی دانش آموختگان دبیرستان امام صادق(علیه السلام) که در تاریخ ۲۷مهرماه ۹۴ برگزار شد، مورد اضطراری کمک به خانم ۳۰ساله مطلقه از سوی یکی از حاضرین مطرح شد که به دلیل فوریت، صندوق یاران صادق با تصمیم گیری اضطراری هیات امنا، از همان بودجه اندکی که در روزهای آغازین جمع آوری کرده بود، مبلغ ۴۰۰هزار تومان به این نیازمند کمک کرد تا بخشی از مشکلش برطرف شود.

موضوع این بود که خانمی ۳۰ساله، فرزند شهید و مطلقه دارای کفالت دو فرزند در شهرستانی در استان کردستان زندگی می کند که از طریق اشتغال به خیاطی گذران زندگی اش را انجام می دهد. مدتی پیش، صاحبخانه ایشان را تحت فشار مالی قرار داده بود که یا مبلغ مشخصی به هزینه ی رهن اضافه کند یا منزل مسکونی را تخلیه کند. متاسفانه این خانم از ترس بی خانمان شدن به اجبار تصمیم به قرض کردن پول ربوی (نزول) کرده بود و با توجه به وضع زندگی اش نمی توانست پول بهره ای را پرداخت کند. رباخوار هم پافشاری کرده بود که تا تاریخ مشخصی مبلغ شش میلیون و پانصد هزار تومان پولش را دریافت کند یا به شکل دیگری این خانم را مجبور به راضی کردنش کند.

البته به غیر از کمکی که صندوق یاران صادق با بضاعت اندک اولیه اش در این مورد انجام داد، شماره حسابی در همان جلسه ی حضوری اعلام شد که الحمدلله با تلاش خیرین حاضر در جلسه و دیگر خیرین، تا ساعاتی بعد از اعلام شماره حساب، کل مبلغ شش میلیون و پانصد هزار تومان در آخرین دقایق از مهلت تعیین شده، به دست نیازمند رسید و به فضل الهی در این امر خیر سهمی داشتیم.

از دوست عزیزمان حامد بشارتی که واسطه ی این کار خیر شد سپاس گزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.